Alla inlägg den 27 november 2007

Av P - 27 november 2007 04:42

och var alldeles blöt i svett så nu sitter jag och småfryser och funderar om jag börjar bli sjuk eller om jag ska koka kaffe.Det lutar nog åt kaffehållet. Igår lade jag mig vid 19.30 tiden alldeles utpumpad på kraft och ork.Då hade jag suttit i en taxi och lämnat av elever hemma och på kortis i över en timme. Väl hemma blev det té och smörgås framför tvapparaten och kusin Sophie ringde,  men sen gav jag upp och sängen kallade.

J kom hem med en superduper fin present, olja, vinäger, salt och peppar grejsimos från Cult och jag öppnade paketet i sängen, haha. Syster och Kristina ringde och  gratulerade mig och jag var nog i sömnen skulle jag tro.

På jobbet fick jag en jättefin bukett av arbetslaget..jag ska snart sluta på särskolan och gå en trappa upp till mellanstadiet de två sista veckorna av terminen, känns toppenbra!

Ovido - Quiz & Flashcards