Alla inlägg under maj 2008

Av P - 30 maj 2008 17:01

Vår lilla E


Av P - 30 maj 2008 12:28

Idag har vi varit ute på långpromenad i det vackra vädret och lillan sov hela tiden, trodde hon skulle vakna när vi gjorde lite ärenden på Gränby..men icke det. Nu ska jag snart göra ett krafttag härhemma när lillan har ätit..saker jag skulle ha gjort igår om jag inte var en mjölkkossa hela dagen lång.

Uppdatering kl:16.48

Krafttag:nej, sova: ja.Vi "råkade" somna i sängen och nu är jag alldeles för mosig att göra krafttag..måste först piggna till....

Av P - 29 maj 2008 06:30

Idag ska vi ingenstans..bara vara hemma och pyssla och dona. Jag ska stryka J skjorta så att det är klart innan helgen då vi ska på bröllop, plocka i och ur diskmaskinen.Ja, det blir nog en hemmadag idag, men en liten promenad ska vi nog hinna med i det vackra vädret.

Vad ska ni göra idag eller vad har ni gjort idag?

Av P - 28 maj 2008 14:45

Idag har vi haft lunchdate med Jessica och Wilma på Gränby och det var mycket trevligt.

Tack för en trevlig dag och för de fina kläderna!

Vi ses snart.....

Av P - 28 maj 2008 04:56

Inatt har jag inte sovit många timmar, lillan ville ha mat vid ett snåret och då var det bara att langa fram käket i alla former.Sen ville hon inte sova i egen säng, vår säng eller favorit platsen i soffan. Vid halv 3 fick jag henne och sova bredvid mig i sängen och då hade hon ätit en gång till och rapat ordentligt. Halv 5 var det matdags igen och nu sover hon nöjt i soffan bredvid mig.


Av P - 27 maj 2008 16:02

Det gick bra på besöket..lillan kissade på "bvctanten" och det var faktiskt lite roligt måste jag säga. Tyvärr har gumman inte gått upp så mycket i vikt, men jag hoppas och ber att det snart vänder det här med maten. Hon hade dock vuxit på längden och jag gissar att hon kommer att bli lika lång och ståtlig som sin pappa.

Efter besöket promenerade vi till mitt gamla jobb och det var roligt att träffa både ungarna/eleverna och gamla jobbarkompisar. De tyckte såklart att lilla E var jättejätte söt.

Nu ska vi vila innan J kommer hem och det blir grillad kyckling med potatissallad till middag *mums*

Av P - 27 maj 2008 06:56

Idag blir lilla E två veckor, det ska vi fira med att gå till BVC och mäta och väga.

Lillan på BB

Av P - 26 maj 2008 19:43

Gumman och jag har varit på shoppingtur idag och hon sov under hela tiden. Jag köpte bröllopspresenter och klänning till mig själv, hittade en jättefin på HM för ett bra pris..kommer nog bli en favorit i sommar. Sen har jag och E hälsat på Anna med familj och där blev man bjuden på middag och smoothie (mums), känns som en evighet vi sågs. Nu är det slappa framför televisionen och sen i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards