Alla inlägg under november 2008

Av P - 6 november 2008 05:59

Nu har jag fått in lite beställningar på namnsmycken,känns jätteroligt ! Och att få så mycket feedback på sina smycken gör att man vill fortsätta pärla.

Nu är det bara att banka på!

Av P - 3 november 2008 10:05

Gillar nog denna bättre trots allt, mer användbar för mina behov

http://www.overskys.com

Av P - 2 november 2008 16:16

Åh! Jag har hittat en till display som väcker mitt habegär! Finns i olika färger, men jag tyckte vitt var snyggast!

http://www.mihi.se/

Av P - 2 november 2008 06:34

Oj, vad månaderna går fort!

Nu har svärföräldrarna + svägerskan åkt hem till Norrland, de blev väl uttråkade så de for på lördagkväll med bilen - bara 100 mil enkel resa. Lillan tyckte det var roligt när farmor och farfar busade med henne och det var skönt med lite "avlastning". På torsdagen var vi på stan och vinterekiperade henne på Polarn och Pyret. En overall, tossor, mössa och vantar fick hon i tidig julklapp av farmor och farfar. Hon blev röd som en lite jordgubbe, lilla gumman. Nu behöver hon inte frysa, det kan jag lova.

På fredagen var jag och J och uppvaktade Karin som fyllde år - tårta och en massa gott fika och Buzz spelade vi. Igår lördag var alla till Hammarskog och fikade,jag stannade hemma för att vila och uppdatera hemsidan. Det var alldeles tyst härhemma - skönt värre! Och nu är det söndag - borde storstäda toaletten och byta duschdraperi.

Av P - 1 november 2008 10:41

Nu har jag uppdaterat hemsidan med lite nyheter bland annat namnsmycken!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards