Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Smått och gott

Av P - 17 december 2008 08:19

 

Lilla E har visat sin önskelista som hon har skickat till Tomten.

Bilder från BRIO,ISA FORM,RUSSINNET,MISSJUNIVERSUM


 
 
Ingen bild

Anna

17 december 2008 08:35

Oj, det var inte illa vilka grejer! Hoppas hon varit riktigt snäll och att listan kommit fram till tomten i tid. Man vet ju aldrig med postetn nuförtiden. Förresten, tack så väldigt mycekt för det fina julkortet! Kram

 
Sussi

Sussi

17 december 2008 09:44

Hej!
Är dettta önskelistan?
Vi är nog rätt många som skulle kunna ha Pysslare på visitkorten, tror du inte det?
Jag har blivit mailbombad ang ramarna och än så länge är det lite hemligt. Det har tagit mig ett år att hitta dom sedan jag fick idén, men så fort jag har lärt mig göra egna så ska jag berätta...
Kan trösta alla med att dom just nu är slut hos min leverantör och hos dennes leverantör...
Kram

http://www.sussisvarld.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards