Alla inlägg den 16 mars 2009

Av P - 16 mars 2009 04:57

Det är full rulle här hemma så det har blivit sparsamt med blogginlägg.

Igår var vi och tittade på en 4:a för eventuellt byte.Lägenheten ligger på andra sidan gården så det blir ingen lång flytt precis. I stort sett samma planlösning och ett extra rum såklart,det gör att E kommer att få ett eget rum att stöka i - äta papper eller pyssla med sin mobiltelefon.

Men jag gillar inte att flytta - man ska packa och städa och jag gillar verkligen inte att flyttpacka och flyttstäda.Sen har jag inte förstått hur detta ska ske - normalt tömmer man lägenheten och packar in allt i ett fordon och kör till den nya lägenheten. Man åker tillbaka till den gamla och städar när allt är tomt. Men hur gör man när man ska byta bara såhär. Ska vi ha alla våra saker på gården grannen och jag så att vi kan städa i våra tomma lägenheter ?

Nåväl.. Jag har iallafall sålt tre stycken halsband på signerat.se och det höjer ju humöret!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards