Alla inlägg under november 2007

Av P - 8 november 2007 12:00

Nu tar bloggen långhelg!

Trevlig helg!

Av P - 6 november 2007 05:10

Nu har jag maratonsovit, från kl 16 igår till kl 05.00 nu på morgonen. Jag som bara skulle sova lite på eftermiddagen och sen stiga upp för att gå till Karin med lite tänger, men icke det.

Haha, mina sovvanor är värst!

Av P - 5 november 2007 04:41

Jag skulle uppdatera hemsidan i helgen men tiden rangenn bara iväg, så det blev ingenting med det. Pärla skulle jag också men då försvann alla idéer jag hade, typiskt. Jag får se om jag orkar här i veckan..för jag har verkligen legat på latsidan när det gäller uppdatering och pyssel.


Snart bär det av till Norrland, på torsdag eftermiddag sitter jag på planet upp. Pratade med en av morbrors flickor och hon sa att långkalsonger, mössa, vantar, varma skor och en varm jacka var ett måste.Eventuellt täckbyxor också om man ska vara ute länge.

Av P - 4 november 2007 16:12

Sådärja, nu har vi varit på soptippen eller återvinningsstationen med den gamla TVn samt en trasig kontorsstol. Tänk så mycket folk det var där! Ett populärt söndagsnöje kanske. Ut med det gamla och in med det nya, IKEA ligger ganska nära..

Efter dumpningen var det Max hamburgare som hägrade och jisses vad folk det var där också, de var väl hungriga efter att ha kastat och köpt nytt. Jag vräkte i mig en stoor hamburgare, strips (några stycken), fanta och några lökringar, det var supersmaskigt. Hemma intogs efterrätten 5 st clementiner/mandariner, saftigt och gott. Snart ska vi åka och hälsa på lite kompisar..

Ha en bra söndagskväll........

Av P - 2 november 2007 19:25

och endast jag är hemma, J jobbar över och kommer hem senare än vanligt. Vad gör jag då? Jo, tvättar! Så himla tråkigt men ett nödvändigt ont (hoppas Tomten lyssnar på mig i år) då alla mina underkläder var i tvättkorgen och en massa lakan och handdukar. Men åh så skönt att det är fredag! Nästa vecka vid denna tid är jag hos mor och styvfar i Norrland på "minisemester", ska bli skönt. Mormor fyller 82 år nu på måndag och moster 60 år på torsdag, så jag hoppas det blir lite kalajs med tårta när jag kommer upp och såklart den obligatoriska köttsoppan med klimp.

Av P - 1 november 2007 05:13

när det gäller pärlandet och underhållet av min hemsidan.Men i helgen ska jag minsann pärla och uppdatera hemsidan med nya smycken. Jag har också beställt nya pärlor från Sirlig/Marie så jag ser framemot en kreativ helg och jag har lite födelsedagspresenter och julklappar att göra.

Så håll utkik under och efter helgen!

Ha en bra torsdag (jisses vad veckan har gått fort igen)

Ovido - Quiz & Flashcards