Alla inlägg den 22 juni 2008

Av P - 22 juni 2008 04:38

Midsommarafton: Vi var till Disagården med Anna och Lilleman och tittade på midsommarfirandet, det var trevlig och lilla E sov hela tiden. Nästa år ska hon få dansa kring stången med pappa, har jag bestämt…

Hem och vila (sova) sen åkte vi till Veronica och Anders för lite mer midsommargalej..sill och grillat och supergod tårta med jordgubbar. Trötta småbarnsföräldrar åker hem tidigt och sover.

Midsommardagen: Vila och slappa hemma sen en tripp till min lillebror med familj. Var superkul att träffa dom och det lilla pyret (såå söt!) som jag är faster åt. Bebisarna sov, åt och bajsade och var väl inte så intresserade av varandra, de sov mest bredvid varandra i soffan och på sängen. Nästa år blir det annat…

Idag söndag: Slappa, tvätta, packa inför vår semestervecka i norrland sen på eftermiddan kommer Marie/Sirlig och Niklas och fikar. Jag hade behövt besöka lite affärer och handla kläder till mig själv..upptäckt att jag inte har några tröjor, vi får se om jag orkar.

Ovido - Quiz & Flashcards