Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Dopförberedelser

Av P - 17 mars 2009 09:33

Inbjudningarna är skickade och många har tackat ja till att komma,känns roligt att så många vill fira dopet med oss. Dopklänning har mamma sytt,mormor vävt band och moster har broderat hennes namn och dopdatumet - så kan de inte vara med så är de med i hennes klänning. Vi har också köpt en silverbrosch som hon ska ha på klänningen,hon kommer att vara jättefin vår lilla E ! Nu hoppas jag bara att prästen hör av sig snart så att vi kan boka ett förberedande samtal inför den stora dagen.

 
 
Ingen bild

Anna

17 mars 2009 20:53

Ja, det skulle vara bra om prästen kan höra av sig så man vet hur allt ska bli. Det var typ tre veckor innan vårat dop som präsen hörde av sig.... Kram

 
Ingen bild

Anna

18 mars 2009 20:08

Tack för i efermiddag, det var verkligen mysigt! Filip gick (eller rättare sagt sprang) hela vägen hem och såklart i alla vattenpölar! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards