Alla inlägg den 6 februari 2009

Av P - 6 februari 2009 16:22

Jag är fast i korttillverkningsträsket..verkligen.....

Av P - 6 februari 2009 08:44

Brads,cardstocking,omonterade och monterade stämplar..ja listan kan göras huuur lång somhelst tycker. Har ändå rätt så bra kläm på olika pärlor och tillbehör men det här med korttillverkning är en helt ny värld för mig.

Idag ska jag och Linda ner på stan med våra flickor och köpa papper och färg till dopkorten som snart måste skickas ut.Hon ska lära mig allt hon kan om embossning och olika tekniker,ser verkligen framemot det! Men det är farligt med pyssel! Tänk om jag ska börja med korttillverkning också?! Då kommer jag totalt ruinera mig - men gillar man pyssel så gör man!

Av P - 6 februari 2009 06:20

med maten,nattningen och tandsingarna som håller på att komma upp och det eviga snorandet som aldrig tar slut. Hur mycket och hur länge kan en unge igentligen vara snorig?

Ovido - Quiz & Flashcards