Alla inlägg den 25 februari 2009

Av P - 25 februari 2009 09:17

De senaste dagarna har jag varit supertrött,jag har inte haft någon energi alls. Jag har verkligen försökt att vara vaken till halv åtta varje kväll - men tyvärr misslyckats. Igår sov jag tolv timmar och inte hjälpte det så värst mycket. Jag vill bara sova,sova och sova. Idag åker jag och E till Norrland så vi får en liten "minisemester",jag hoppas den friska fjälluften ska göra mig piggare och inte så himla trött.

Just nu sitter vi bara och väntar på att få åka till Arlanda och E är svårroad - bara gnäll och tandagnissel.

Av P - 25 februari 2009 09:17

De senaste dagarna har jag varit supertrött,jag har inte haft någon energi alls. Jag har verkligen försökt att vara vaken till halv åtta varje kväll - men tyvärr misslyckats. Igår sov jag tolv timmar och inte hjälpte det så värst mycket. Jag vill bara sova,sova och sova. Idag åker jag och E till Norrland så vi får en liten "minisemester",jag hoppas den friska fjälluften ska göra mig piggare och inte så himla trött.

Just nu sitter vi bara och väntar på att få åka till Arlanda och E är svårroad - bara gnäll och tandagnissel.

Ovido - Quiz & Flashcards