Alla inlägg under mars 2007

Av P - 13 mars 2007 18:15

Idag har jag sett 9 stycken ryggsäckar..ryser...Träffade en gammal kursare som också var på väg hem från Enköping idag. Han blev dock inte lärare utan sjuksköterska.Det var ett tag sen jag träffade honom så det var roligt att få en liten pratstund på bussen hem.

Av P - 12 mars 2007 18:04

Snälla slå mig hårt i huvudet om jag börjar användacityryggsäck från FANCO RINO .Jag ser dem överallt i olika storlekar och kulörer och då menar jag inte på stan här i Uppsala utan i Kiruna också. Är det något i väskväg som är asful så är det denna ryggsäcksmodell.Vad ryms i den? Plånbok, mobiltelefon, läppstift, nycklar och sanitetsprodukter? Sen ska man dessutom ha en liten axelbandsväska med namnet stående klaffväska i skinnbitar. Men smaken är ju olika..........

Av P - 10 mars 2007 21:23

Idag for J på hockeycup i Sala, så han for tidigt.. Själv har jag varit på babysim med Anna och gossen, mycket roligt! Han dök och hade sig, och verkade ha hur roligt som helst. Sen efter lite fika/mat for jag på jobbet.Frågade på Stickspåret om de vill se mina "alster" dvs smycken och tjejen tyckte att jag kunde komma förbi så skulle de titta på dem.Ooo, vad spännande! Så nu måste jag pyssla kanonfina smycken för visningen!

Av P - 9 mars 2007 18:30

Nu har jag arbetat framför datorn i ca 3 timmar, så nu tar jag helg.Men det är faseligt kallt i lägenheten, får nog tända värmeljus och krypa under filten.

Av P - 8 mars 2007 05:45

Ibland är det skönt att fälla en tår.I'll be your dreamI'll be your wish I'll be your fantasyI'll be your hope I'll be your loveBe everything that you needI'll love you more with every breathTruly, madly, deeply doI will be strong I will be faithful'cause I'm counting onA new beginningA reason for livingA deeper meaningI want to stand with you on a mountainI want to bathe with you in the seaI want to lay like this foreverUntil the sky falls down on meAnd when the stars are shiningbrightly in the velvet skyI'll make a wish to send it to heavenThen make you want to cryThe tears of joy for thepleasure in the certaintyThat we're surrounded by thecomfort and protection ofThe highest powersIn lonely hoursThe tears devour youI want to stand with you on a mountainI want to bathe with you in the seaI want to lay like this foreverUntil the sky falls down on meOh can you see it baby?You don't have to close your eyes'Cause it's standing right here before youAll that you need will surely comeI'll be your dreamI'll be your wish I'll be your fantasyI'll be your hope I'll be your loveBe everything that you needI'll love you more with every breathTruly, madly, deeply doI want to stand with you on a mountainI want to bathe with you in the seaI want to lay like this foreverUntil the sky falls down on meSavage Garden-Truly, Madly, Deeply

Av P - 7 mars 2007 18:11

Nu har jag slitit med SO planeringen av de 3 världsreligionerna. Här har jag suttit och klippt och klistrat i 2 timmar, och jag är inte klar.Det ska göras lektionsplanering, instuderingsfrågor, frågesport och hur de ska redovisa, för jag tänker inte ha prov för elever som går på mellanstadiet minsann!Tur att jag har arbetat med detta ämne tidigare så jag vet vad eleverna ska lära sig och framförallt se likheter i religionerna.Men nu sitter jag och pysslar med mina pärlor som avkoppling, skönt. Men vart är J? Bilen var borta när jag kom hem vid 4, jobbar han somvanligt eller jobbar han natt?Nåväl..han kommer väl när han är klar på jobbet.

Av P - 6 mars 2007 17:18

Så himla svårt i ämnen man inte har gjort planeringar för tidigare, huuu!!Men det löser sig.Kan det inte bara ha SO på schemat, då skulle det vara betydligt lättare!

Av P - 4 mars 2007 18:51

Idag har jag och J slappat, men det blev fart på oss när soffan kom, så nu står den där i vardagsrummet. Igår var jag på fest hos Anna, god mat , trevligt sällskap och några glas vin. Men tråkig och trött som jag alltid är så tog jag en taxi hem vid 22.30 och stupade i säng efter jag läst några sidor i en bok.Imorgon bär det av till Grillby med Ulla kl 07.15, tur att man är morgonpigg! Nu ska jag slappa i soffan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards