Alla inlägg den 23 januari 2007

Av P - 23 januari 2007 14:48

Nu håller kanel.bulledegen att jäsa.Man skulle nästan tro att jag skulle få finbesök, men jag bakar för då måste jag hålla mig vaken.Denna tid på dagen är jag som mest trött fast idag har jag sovit till kl 06.00, så jag borde vara pigg som en mört. Varför kan jag inte sova? Är det fel på sängen? sällskapet? kudden? att vi inte har en sängram? ingen persienn/rulllgardin?Vi bytte madrass jag och J när vi flyttade och han sover som en prins och jag sover inte som en prinsessa. Det är alltså madrassen det är fel? Nej, jag tror det är genetiskt..mamma och mormor är morgonpigga och somnar framför teveapparaten innan klockan slår 21. Jag vågar inte ens gå på fest eller på lokal för jag är rädd att somna eller sitta och gäspa. J är nattugglan och jag är uppe med tuppen (helst innan tuppen vaknar kl 06)så detta har inneburit att vi får roa oss själva på morgonen/kvällen/natten samt att det kan bli problem när jag vill dammsuga på en lördagmorgon och åka till IKEA och hänga på låset.Jag vågar inte heller gå på sena bioföreställningen, för sist jag gjorde det så somnade jag..nja filmen var väl inte så bra.Nu ringde klockan..nu ska det bakas!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards