Alla inlägg den 28 januari 2007

Av P - 28 januari 2007 18:54

Idag har vi haft besök av en fd kursare/nollarkompis och numer en god vän Je och hennes son M på 2 år.Jag och J bjöd på kallrökt lax med potatis, sallad och kall dillsås.Mycket gott var det, efter frossandet av mat och fika gick vi på en promenad, men jisses vad kallt det var ute! Det kändes mins som 10-15 minusgrader och min näsa var alldeles röd när jag kom in men när jag tittade på termomentern var det bara 5 minus!Herrajisses! Bara såå lite?, hade det varit i Kiruna/Giron så hade det varit vårvinter. Och då längtar jag "hem", grilla korv och köra skoter som förr i världen. Men man ska väl vara tacksam för att det ligger snö på backen.Psssst.... Je berättade att familjen på 3 ska bli 4 i augusti.Grattis Åh så roligt!Hmm, nu har alla mina vänner barn:Hel+EmmiAnna+FilipJe+M+?När är det vår tur? Jag bara undrar......

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards