Alla inlägg den 12 december 2007

Av P - 12 december 2007 17:02

Hissa:

Min snälla J som står ut med mig just nu

Mina underbara elever! De är trevliga och jobbar på som flitiga myror verkligen. Känns så roligt att få undervisa/samarbeta med så fina elever.

Tvättmaskinen! - säger väl allt.

Att det är jul snart! - längtar efter god julmat.

Vänner - saknar er!

Dissa:

Att jag inte köpt julklappar ännu - fy skämmes..

Människor som inte ringer upp eller svarar på sms - någonsin.

Människor som inte kan gilla läget.

Att jag vaknar varje natt/morgon kl 03.00 prick och kan inte somna om.

Att jag inte kan äta all julmat - grrr, morr


Nämn 3 saker som du hissar och dissar!


Av P - 12 december 2007 03:40

 Annorlunda Smycken nu är uppdaterad ! Passa på att shoppa julklappar! Kommer att uppdatera med nya smycken fram till början av nästa vecka.

Ett smakprov !

Ovido - Quiz & Flashcards