Alla inlägg den 28 december 2007

Av P - 28 december 2007 16:16

efter julfirande i norrland. Det var inte så kallt och inte så mycket snö som jag trodde. Helgen har inneburit mat, julklappar och ett oväntat besök. Mamma och styvfar var förbi och fikade och det var jättetrevligt. Klapparna bestod av sänglakan, pengar och en wokpanna, mycket bra klappar.

Idag var jag och kollade mellandagsrean och jag hittade två randiga (!) tröjor och två babybodies, som inte var på rea men de ropade mitt namn sen hade de lite 70-talsstuk och jag kunde inte låta bli, hade nog kunnat köpa minst fem stycken till.Sen inhandlades den obligatoriska kalendern för 2008. Jag var också på arbetsförmedlingen, då jag har blivit avregistrerad, har helt glömt att ringa dom och anmäla min arbetssituation och det ledde till att jag blev avstängt från a-kassan. Jag sa helt enkelt sanningen, att jag har slarvat och handläggaren förstod, så nu är det fixat och jag är inne i systemet igen, pust!

Ovido - Quiz & Flashcards