Alla inlägg den 29 december 2007

Av P - 29 december 2007 14:43

Jag har lyckats köpa ett plagg denna vecka som jag har lämnat tillbaka. Huu, vad jag blir less på mig själv. Jag som alltid tänker efter 100 gånger innan jag köper kläder, men inte nu inte.

Men jag fick en trevlig lunch och tripp på stan med Camilla innan hon skulle gå till sitt arbete. Och vad är det med vädret ? det är inte kallt och inte varmt utan mittemellan, och jag har ingen jacka för mittemellan väder och de enda skor jag har gnisslar.. Snart gnisslar jag tänder tror jag....

Skänk mig en mittemellanväderjacka och ett par nya skor.

Av P - 29 december 2007 06:58

 Lånat av kusin Sophie

Nyår 2007-2008

Var och med vilka ska du fira nyår?

Vi ska fira här i stan med kompisar och god mat.

Har du några nyårslöften, vad?

Ooo, så svårt, mina löften blir nog att äta mindre godis ; ) och att säga ifrån (stå på mig)
Vad är det bästa som hänt år 2007?

Det är mycket som har hänt : )

Vad är det sämsta som hänt år 2007?

Att jag blev överkörd på jobbet och att jag inte sa ifrån ordentligt! 

Vad förväntar du dig av år 2008?

Åh! Jag förväntar mig massor! Jag tror 2008 blir ett lyckoår för mig...


Kopiera nu frågorna och svara på dem!


Ovido - Quiz & Flashcards