Alla inlägg den 24 september 2007

Av P - 24 september 2007 04:29

 Var att:

1. Städa/röja i köket.

2. Städa/röja i hallen.

3. Städa toaletten

4. Rensa i min skrotlåda, sätta in papper mm

Och vad fick jag gjort av dessa saker? Inget! Jag har nog tagit på allvar att söndagen är en vilodag så jag sov bort hela dagen och vaknade vid liv när telefonen ringde vid 19 tiden. Efter samtalet satt jag vid datorn och surfande runt och fortsatte pärla på ett halsband. Huuuu, så lat jag är.

Får göra ett krafttag efter jobbet då vi dessutom har tvättstuga. Men nu har det beslutat att ta betalt 10 kr i timmen när man tvättar och det debiteras på hyran. Skandal! Undra om man inte ska köpa en tvättmaskin iallafall, man kan ju tvätta liite i tvättstugan kanske. Fast nu måste vi prioritera ett TV inköp, fast det har gått bra/utmärkt att vara utan i en veckas tid. Att köpa TV är inte det lättaste heller, man har så många val man måste göra..LCD, plasma, DVD eller inte, kablar och allt jox. Men visst skulle detta sideboard (Bjursta) passa bra att ha TV på?

Bild från IKEA

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards