Alla inlägg den 28 september 2007

Av P - 28 september 2007 06:37

J åker till Norrland på lördag och jag skulle behöva en sällskapsdam/herre, en eller två personer tisdagen den 2/10 kl 20.15 - 21.15, ca 1 timme, fast det kan bli kortare tid. Är du/ni intresserad kontakta mig via telefon. Det enda du behöver göra är att sitta i soffan eller sitta framför min dator.Och det viktiga är att du/ni är här före 20.30

Av P - 28 september 2007 04:55

Jag hade stora planer på att uppdatera både min garderob och pärllådorna men mina planer grusades snabbt efter jag räknade hur mycket jag hade kvar efter de kära räkningarna var betalda. Och jag fick ont i magen eftersom jag hade bokat klipp/toningstid..kände verkligen hur hundralapparna bara flög iväg framför mina ögon och jag som ska till Stockholm nästa helg på stoor pärlträff med bokat hotellrum ojoj... Hur ska det gå? Jag som har jobbat som en dåre i augusti, nästan varje dag och alla helger.

J kom hem och frågade hur mycket han skulle betala i hyra och internet och jag var tvungen att visa hur mycket jag skulle ha kvar..med klumpen i halsen..

MEN då upptäckte han att jag hade glömt en siffra i inkomstdelen och vips på några minuter och omräkning av alla siffror så hade jag dubblat mina resterande pengar efter räkningarna var betalda.

Hur kan man vara så klantig? Jo..bara jag kan vara så dum och klantig. Hur kan man missa en siffra? Jag kan missa siffror tydligen..katching!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards