Alla inlägg den 7 januari 2008

Av P - 7 januari 2008 17:51

I mitt försök att inte ömsa skinn så testade jag något nytt sen vill jag hålla mina omläggningskunskaper levade. Sagt och gjort fram med idominsalvan, dyra omläggningsplåster och vit tejp/plåster. Tjockt lager salva sen på med omläggningsplåstret för att till sist tejpa fast allt. Detta resulterade i:

1. En obrukbar vänsterhand i 2 timmar.

2. En kladdig vänsterhand.

3. En kladdig vänsterhand som nu kliar.

Jag ger upp! Händerna får väl ruttna bort om jag inte har kliat sönder dem tills i morgon, det blir en uppföljning på detta.

Huskurer mottages varmt!

Av P - 7 januari 2008 04:45

Nu är hselgerna över och det känns som att 2008 startar idag. Lärarna börjar jobba och det är vardag igen med alla dess bestyr. Känns lite skrämmande att inte veta om man får arbete eller inte och vad detta år ska erbjuda. Säkert en massa överraskningar, glädje och skratt. Spännande är det iallafall.

Nu har jag inte knottror på handflatorna utan jag är skinnflådd!, som att jag ömsar skinn just nu. Ganska roligt när man tänker på det, nytt år och nytt skinn, allas dröm...verkligen.

Ovido - Quiz & Flashcards