Alla inlägg den 30 januari 2008

Av P - 30 januari 2008 11:34

Våren och sommaren 2008

Känns skönt med ljusa och krispiga färger inför våren och sommaren.

Bild från:Firemountaingems.

Av P - 30 januari 2008 11:29

halstrad, friterad, mald, hackad osv osv.Det var en tuff intervju idag med två rektorer och en lärare.Mötet tog en halvtimme men det kändes som en evighet. Jag skulle ge exempel på lektionsplaneringar och hur jag skulle bemöta elever i vissa situationer. Riktigt tufft var det, men lärorikt.De hade en intervju av tre stycken kvar, så imorgon får jag besked. Om jag inte får jobbet så är jag en erfarenhet rikare.

Av P - 30 januari 2008 03:33

Jag erkänner..nu börjar jag bli lite nervös inför intervjun idag. Man blir "grillad" med en massa frågor och sen när de frågar om jag undra över någonting så har man inget att säga, som att munnen har tejpats ihop. Jag får tänka positivt nu och hoppas att allt går bra, det är ju framförallt toppen att de har kallat mig till en pratstund!

Ovido - Quiz & Flashcards