Alla inlägg den 5 juli 2008

Av P - 5 juli 2008 21:19

Det blev ingen IKEA resa idag men väl en promenad ner på stan och käka lunch samt titta i lite affärer. Jag köpte penslar och tog tag i projektet målakistan när vi kom hem.Resultatet blev jättebra och jag är nöjd. Visar resultatet när jag har plockat undan målargrejorna och städat.


Av P - 5 juli 2008 05:26

Nu är det riktigt sommarväder här, känns underbart att få gå med kjol och linne och visa upp sina vita kroppsdelar. Lite bisarrt då vi förra veckan hade varma kläder och att lillans mormor fick köpa en flecceoverall  (ja, Lindex kan ha varma kläder på lager i juni/juli). Idag ska jag prompt till IKEA och köpa en byrå till hallen, Malm.Lilla E ska få en egen att ha sina kläder och saker i.

Kistan ska målas klart i helgen, så jag får inte glömma att köpa en pensel. Sitter och klurar på tyget till tavlan, ska kolla på IKEA, annars får jag vänta tills mor kommer ner, hon har bra smak.

Ovido - Quiz & Flashcards