Alla inlägg den 25 juli 2008

Av P - 25 juli 2008 15:55

Ångrar mig djupt att jag inte tog med mina pärlor och tänger..för nu kliar det i pysselnerven och jag har en massa ideér vad jag vill göra. Känns inte så upphetsande att köpa nya tänger och basmaterial..fast man kanske skulle be blomvaktaren skicka sakerna..Ska tänka på saken....

Av P - 25 juli 2008 09:33

Det blir inte så många och långa inlägg just nu. Dagarna ser inte så olika ut, det är fika, barnvagnspromenad, vila och fika som gäller. Igår var vi hos mor en sväng och fikade (javisst!) och lillans kusin var där med brorsans sambo.Vi tog en tur till byns loppis/antikbod och jag fyndade lite saker, jag får nog ta med stora börsen nästa gång.J och styvfar provade att fiska i bäcken och de fick napp, små fiskar som kastades tillbaka tyvärr.

Börjar få hemlängtan som alltid när jag är borta, tycker att vädret borde vara bättre och att man borde minsann äta mer mjukglass!

Ovido - Quiz & Flashcards