Alla inlägg den 9 september 2008

Av P - 9 september 2008 11:01

Först funkade inte televisionen, sen fanns det inget varmvatten och sen slutade internet att fungera.Allt på samma eftermiddag! Jag fick koka vatten och hälla i handfatet för att jag skulle kunna tvätta lillan. Men nu funkar vatten och alla andra tekniska prylar.Lägg på att jag har en dundrande huvudvärk och en bebis som inte vill sova. Nu sitter hon och kippar med ögonlocken här brevid mig....jaha nu somnade hon.

Av P - 9 september 2008 05:36

Nu har min beställning från Sirlig kommit i min ägo! Ljuva pärlor och smyckesdelar, så gårdagskvällen spenderades med att sortera och planera smycken. Jag ska ha smyckesparty i oktober för en damklubb så nu är det bara att pärla på! Hemsidan måste jag också uppdatera, har varit dålig på det på sista tiden.

Nu ska jag fortsätta frossa!

Ovido - Quiz & Flashcards