Direktlänk till inlägg 25 januari 2007

Sovvanor

Av P - 25 januari 2007 06:22

Som jag tidigare berättat så stiger jag upp före tuppen, vid 05, men idag steg jag upp kl 05.40, skräll!Jag tror jag är fixerad av mina sovvanor, igår kväll masade jag mig i säng kl 21, dödenstrött.Jag trodde också att klockan var kring sju när jag satte på mig pyamasen men när jag kikade på klockan så var den bara 5 på eftermiddan! Huu, jag skulle kanske boka tid för sömnutredning.Eller dricka mer mjölk, eller baka mer bullar eller....., ja det finns mycket man borde.Idag är det jobb som hägrar sen ska jag ta en stärkande promenad till Anna som säkert bjuder på kaffe.

 
 
Ingen bild

Sophie

26 januari 2007 19:39

Varenda fågelskådare skulle vara grön av avund för dina sovvanor... Jag är verkligen helt död när jag masar mig upp vid 6 på helgerna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards