Direktlänk till inlägg 26 juni 2007

Musik minnen

Av P - 26 juni 2007 05:01

År 2003 läste jag Religion A-kursen som ett led i min lärarutbildning och jag tog faktiskt  60 poäng. Under denna tid blev jag också introducerad till en fantastiskt sångare Tomas Andersson Wij under en tentafest. Hans texter kunde och kan än idag förtrolla mig. Sen blev det tyst.....tills öppnandet av Melodifestivalen 2007, finalen. Jisses mina kroppshår stod rakt upp! Vad är det som har hänt? Tomas sjunder Carolas Evighet! Och gör det så mycket bättre!

Idag ska jag på 1 års kalas och solen skiner redan, kan det bli bättre?


*På fredag kommer älsklingen hem*

 
 
Ingen bild

Bergis

26 juni 2007 08:24

Helt glaet att han redan är ett år. Välkomen i efermiddag på kals gumman. Ses snart, när du ska passa honom en stund. Kram

 
Ingen bild

Malin

26 juni 2007 13:00

Vad var det for tenta fest, den var inte jag pa, men jag var i Globen och sag honom sjunga Carola.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards