Direktlänk till inlägg 15 september 2007

Kaputt

Av P - 15 september 2007 05:48

TVn är kaputt, död.... verkligen stendöd! Jag skulle glo på burken efter tvättstugan igår kväll och då funkade den inte. Det kanske är ett tecken att vi ska köpa en ny apparat? Ja, jag tror det. Så jag kröp under täcket och såg en film på datorn istället, det var lika bra det. Vi brukar se film på datorn i sängen så jag kan halvslumra om det är en dålig film.Men nu fick jag titta ensam då J har åkt på fiskeresa till Dalarna med tre kompisar.

Om tre timmar sitter jag på tåget till Stockholm, ska bli så roligt att träffa pärlkompisarna och pärla hela dagen och kvällen och imorgon är det kurs. En toppen helg igen!

 
 
Ingen bild

Bergis

15 september 2007 06:25

Hoppas du får en bra helg. Synd på TV:n, men den behöver du ju inte i helgen ialla fall. Kram

 
Sophie

Sophie

15 september 2007 09:20

Neeej... Eran fina pixel-TV...

http://sophiestar.wordpres.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards