Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av P - 17 oktober 2007 03:43

Glad i hågen gick jag till Camilla igår eftermiddag och inväntade pärlpysslet. Blev bjuden på supergod paj och sen hade Marie gjort god kladdkaka, så en massa frossande blev det..mitt i veckan! Men när pärlorna kom fram så fick jag en släng av illamående. Fick ringa efter J så han kunde komma och hämta mig. I väntan på J låg jag på kökskolvet med filt och kudde och titta på när flickorna (Camilla, Karin och Marie) pysslade. Hem, av med kläderna och bums i säng vid åtta snåret. Fy..jag trodde att jag skulle spy upp tarmarna men J gav mig medikament mot magknip så det gick över ganska snabbt. Så det blev sussa tidigt och INGET pysslande för mig. Min J är en riktig hjälte, först hämta mig med bilen sen ge mig medikament så att magknipet slutade.

Älskar dig min bästa vän!

Ovido - Quiz & Flashcards