Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av P - 29 oktober 2007 10:39

jag om värsta matorgien. Småplättar med hjortronsylt och ett lass med grädde, köttsoppa med mjuktbröd, kasslergrantäng med sparris, ris och senapssås, renskav med potatis och till efterätt blev det päron med after eight och åter ett lass med grädde. Kan inte fatta att jag drömmer om mat, jag är ju inte så hungrig. Igår var Helena här med sin dotter så jag stekte på lite köttbitar, pommes och beasås och det var ljuvligt gott.

J ringde nyss och berättade att TVn kommer i eftermiddag/kväll..jippie! Då blir det att glo så ögonen blir fyrkantiga.

Nu har jag bokat flygbiljett till Norrland första helgen i november, det blev dyrare än jag trodde 1600 kr tur och retur..men men. J har bokat flygbiljetterna över julen och det gick lös på 5000 kr för oss båda..Pengarna bara rullar just nu. Men det ska bli trevligt att åka upp och fira en vit jul och frossa i all mat..Julskinka, köttbullar, prinskorv och en massa liter julmust så klart.

Ovido - Quiz & Flashcards