Alla inlägg under december 2007

Av P - 12 december 2007 03:40

 Annorlunda Smycken nu är uppdaterad ! Passa på att shoppa julklappar! Kommer att uppdatera med nya smycken fram till början av nästa vecka.

Ett smakprov !

Av P - 11 december 2007 16:33

Nu har jag lyckats äta 4 mumsmums på raken. Tänkte bara äta två stycken och ge de andra två till J. Men jag var så sugen och det var så gott! Mår bara lite illa nu.....

Av P - 11 december 2007 06:15

Det händer inte så mycket spännande här i huset men i söndags var jag i Sigtuna på julmarknad och det var trevligt trots att snön lyste med sin frånvaro. Annars slappar vi när vi inte jobbar..man hinner ju inte så mycket. Men jag har i alla fall knåpat ihop en önskelista.

 

1. En stor och fluffig morgonrock/badrock, inte vit

2. Presentkort på ansiktsbehandling

3. Presentkort på en trevlig klädaffär, Polarn och Pyret eller Gina Tricot

4. Lukta gott – bodylotion

5. Presentkort hos Sirligpärlor

6. Presentkort hos Spira

 

Listan kan göras längre……

Av P - 6 december 2007 16:56

Blutsaft. När man läser innehållet så verkar det inte så gott men 20 ml om dagen ska jag nog klara av. Jag har ju känt mig hängig och trött i veckorn nu..så svärmor rekommenderade det, hon är ju trots allt sjuksköterska. Men jag har något i halsen, funderar om jag håller på att bli sjuk.Åh Jag orkar inte med det med! Vill bara ligga under täcket och tycka synd om mig själv....

Av P - 4 december 2007 07:08

Så där ja, nu har vi fått en tvättmaskin! Styvpappa och lillebror kom hit med den och installerade den i lördags och sen var det bara att köra. Mamma kom lite senare på kvällen och vi fikade medan premiärmaskinen gick. Tack snälla för maskinen!

Nu har jag varit barnvakt åt Anna och A gosse igår kväll och i natt. Allt gick som smort, gossen åt sin välling i min famn och sen var det sovdags för oss båda. När Anna cyklade ner till stationen nu på morronkvisten så promenerade jag hem. Roligt att vara barnvakt, det gör jag gärna igen.

Ovido - Quiz & Flashcards