Alla inlägg den 7 april 2007

Av P - 7 april 2007 10:29

Idag ska jag resa till pappa och Nina i Sollentuna, det är ingen lång resa dock, men reseplanerare som jag är har inte kollat upp tider och det är inte likt mig.Undra vad som har hänt?Nåväl, vi ska frossa i mat och godis sen ska vi väl se en film då pappa är lite tokig i filmer. Har just kommit hem från pappa, god mat och godis samt en film. När jag skulle ta bussen från Sollentuna C till Edsberg där dom bor så tog inte busschauffören kontanter, nejdå då skulle man köpa i automat minsann. Först visste jag inte vilken zon sen vägrade automaten ta mitt Visakort! Vad gör chauffören då? Jo han sitter på sitt feta arsel och vägrar att hjälpa mig! Fy vad förbannad jag blev när jag sen klev på bussen. När jag klev av hos pappa så blängde jag surt så att chauffören kunde se i backspegeln. Är det så jäkla svårt att lyfta sitt feta arsel och hjälpa en passagerare att köpa en biljett då han såg att jag uppenbarligen behövde hjälp? Ja, så är det nog, jag ska aldrig lämna mitt kära Uppsala..jomenvisst ska jag göra det.Dagens handväskdäng och nyplockade ris går åt den feta chauffören på buss 607 mot Danderyds sjukhus.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards