Alla inlägg den 10 april 2007

Av P - 10 april 2007 20:57

För några veckor sedan fick jag höra en sak som var kränkande mot mig som person, mitt privatliv och vad personen tyckte om J. Jag fick såklart inte höra det från personen i fråga utan av en vän till mig. Samtalet skedde bakom min rygg och jag tror inte det var ett samtal utan bara att denna såkallade vän ville konstatera vad hon tycket om J. Att han var "elak som gick på krogen varje helg och lämnade mig ensam hemma". Som om jag inte klarar mig själv och vad har hon för rätt att prata om detta bakom min rygg? God natt.Ps. J, kan du komma hem nu, har ont i magen....

Av P - 10 april 2007 19:57

Balkongdörren gick sönder igår så E och K var förbi och surrade fast dörren med rep i elementet.Ja, den kom vicevärden och tog lös K och E suveräna anordning, så jag fick vackert surra fast dörren igen men det blev inge bra.Det får duga tills i morgon, lagt lite kuddar och täcken så att det inte blir för kallt i natt.Idag har jag varit hos Anna, trevligt sällska och superduper god lunch! mums.Sen pratade jag med min gamla kursare M och hon läser min blogg, men du måste kommentera M så att jag vet att du läser *blink, blink*.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards