Alla inlägg den 26 april 2007

Av P - 26 april 2007 11:04

Nu har jag fixat två gröna dukar till v-rum och matbordet, snyggt blev det! Och i helgen ska trädet upp på väggen, lovar det. Jag får väl fota när det är fixat! Är det någon som har lust att gå på IKEA med mig på lördag eller söndag? Man kan ju promenera eller ta bussen dit eller något. J vet inte om att vi ska till IKEA i helgen..hihi..det blir en trevlig överraskning på lördagmorron att vi ska dit och sen till Bauhaus för att köpa skruvar, hehe....



Av P - 26 april 2007 05:16

Ikväll har jag klassmöte.., mitt första någonsin! Huu, det är lite pirrigt faktiskt.De ska planera klassresan i smågrupper så jag behöver bara "showa" i början och i slutet av mötet. Uppdatering kommer sen hur det gick.

Uppdatering av hur det gick: Mycket bra!

Nu vet jag varför lärare är lediga på helger och har sommarlov som exempel, jo för att planera och återhämta sig! Man är alldeles död när man kommer hem, slut i hjärnan och man har bara tid att ladda batterierna på helgerna om ens då.  Fast det är så roligt att arbeta som lärare (vissa dagar), det är givande och utvecklande..om man vill. Men jag har också känt uppgivenhet och känt mig maktlös när jag känner att jag inte gör nog.., detta är min svaghet tyvärr.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards