Alla inlägg den 3 juli 2007

Av P - 3 juli 2007 13:27

Det är gassande varmt ute och jag skår var jag med a snart till jobbet. Det känns roligt att arbeta på sitt "extraknäckjobb" som jag har haft sen våren 04. Tänk att tiden går så fort nu..alldeles för fort men jag hittar inte bromsen, hmm. Tänk att jag och J har varit förlovade i 8 år den 17 juli..minns vår förlovning..ett trevligt minne och nu väntar jag att han ska fria så vi kan gifta oss.Har hört att det är skottår 2008 så då får jag väl slå till själv!

Igår var jag på stan  med Anna och lilleman. Hon var på jakt efter en present till sin mamma som fyller jämnt nu till helgen (jag hoppas hon inte läser min blogg också, så vi får viska.....) och vi tittade på väskor. Jag skulle vilja ha en rosa Longchamp i färgen Powder Pink ( 21x21x14 cm).  Tänk den nu rosa.... Hit or shit?

Av P - 3 juli 2007 06:26

Jo, man stiger upp på morgonen sätter på kaffe och viker upp dataskärmen. Ännu ser jag ingenting..sen när kaffet är klart och jag sätter mig ner vid datorn vänder jag mig till vänster och blickar mot Js skrivbord (jo, vi har ett datarum härhemma) och då ser jag DET!

Generatorn till 740 står på skrivbordet!

Aj, aj ! Det var visst en kabel som trots allt var kaputt...så nu har väl J suttit inatt och lagat den, allkonstär som han är....


Ovido - Quiz & Flashcards