Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

Tips och förslag!

Av P - 29 juli 2008 08:03

Nu vill jag ha tips och förslag till vår hall som jag håller på att fixa. Kistan är målad och MALM byrån är inköpt. Ge mig lite tips på snygga tyger som kan bli tavlor i hallen.Sen har jag en förvaringsbänk och en skohylla som jag tänkte piffa upp, ge också förslag på färger ! Kanske man kan göra en sittdyna till förvaringsbänken?

 

Bilder från IKEA

 
 
Ingen bild

Lisa

31 juli 2008 15:48

Hej du :-)
Köp en barnmadrass i skumgummi på tex. Jysk, Perfekt att skära till en dyna. Köp sedan något coolt/snyggt/fint tyg (beroende på vilken stil du vill ha), tex. det fina tyget med det fina namnet Elisabet från Ikea. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10120653

eller Fialina: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80129056

Skobänken och förvaringsbänken hade jag målat om till vit dem med eller kanske en färg som finns i tyget du väljer.

Sen är det en kanonbra idé med tygtavlor, billigt och snyggt!!

 
Ingen bild

lisa

31 juli 2008 15:49

gunvor är också cool:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50130891

 
Ingen bild

P

31 juli 2008 17:22

Lisa: Tack för superbra tips! Ska jag ha samma tyg på dynan som på tavlan tycker du? Eller det kanske är ok med samma färgskala?

 
Ingen bild

Lisa

1 augusti 2008 08:51

P: Om du väljer ett tyg som ingår i en serie, tex. något av de jag tipsade om tycker jag absolut att du kan ha olika tyger fast i samma färger.

Det är svårt att hitta två tyger oberoende av varandra som går ihop i stil och färg.

 
Ingen bild

P

1 augusti 2008 09:38

Lisa: Jag gillar "Gunvortyget", där finns det två tyger som matchar.

 
Ingen bild

Lisa

1 augusti 2008 10:44

Det hade vi också funderingar på att köpa :-)
Jättefint!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards