Alla inlägg under september 2008

Av P - 9 september 2008 05:36

Nu har min beställning från Sirlig kommit i min ägo! Ljuva pärlor och smyckesdelar, så gårdagskvällen spenderades med att sortera och planera smycken. Jag ska ha smyckesparty i oktober för en damklubb så nu är det bara att pärla på! Hemsidan måste jag också uppdatera, har varit dålig på det på sista tiden.

Nu ska jag fortsätta frossa!

Av P - 6 september 2008 05:43

Fredagskvällen spenderades framför datorn.Jag laddade upp bilder för att beställa och det tog sin tid..över hundra (100 ! ) bilder ska framkallas och det tog sin lilla tid. Och jag har ännu kvar ca 50 stycken bilder som ska laddas upp, *puh*.Tur att det är billigt och smidigt att få bilder framkallade på detta sätt.

Ja, det är väl bara att sätta igång igen då..

Av P - 5 september 2008 11:53

Trött, trött och trött...............

Av P - 2 september 2008 22:15

Vi måste sett roliga ut idag - tre tjejer med tre sovande bebisar på ett köpcentrum här i stan. Barnen åt och sov i skift och jag bad en karl fotografera oss med våra bebisar när alla tre var vakna samtidigt (!). Riktigt roligt att gå på promenad med S från föräldrargruppen och hennes pojke och svägerskan med "fasters lilla gosse". Jag kan ju säga att både jag och E var alldeles slut idag. Imorgon är en ny dag med bebisar, vi ska gå på öppna förskolan för första gången - S och hennes pojke kommer också med.

Here comes the mammamaffia!

Av P - 1 september 2008 09:57

Jag tror jag längtar upp till norrland igen - men det är väl så, där man inte är vill man vara och det man inte har längtar man efter.

Av P - 1 september 2008 05:19

Var tar tiden vägen? Det var ju nyss månadsskifte och nu är det redan september!

Igår var vi på picnic i Gamla Uppsala - drack kaffe och pratade , lite senare åkte vi till A-S och M och fixade lite tacos -  mums. Idag kommer Sara och gossen på besök och ikväll har vi besök av en försäkringskille. Full rulle somvanligt!

I fredags var jag till Anna och hälsade på, det kändes som en evighet sen vi sist träffades och det var det verkligen, flera veckor sen, har saknat henne jättemycket!

Nu kallar lillan på mig..är nog hungrig och gosesugen...

Ovido - Quiz & Flashcards