Direktlänk till inlägg 18 april 2007

Snark

Av P - 18 april 2007 13:07

Åh! Jag har inte skrivit på flera dagar känns det som, men nu ska jag väl få ner några rader. Jag har haft två tuffa arbetsdagar på då jag har haft utvecklingssamtal i måndags och i tisdags.En tuff start efter en veckas påsklov. Det var roligt att komma tillbaka till jobbet, men alla dessa möten hade jag gärna sluppit såklart.

Vädret har också varierat denna vecka från att ha varit varmt och skönt till att man i morse nästan behövde långkallingar brr. Men nu skiner solen!


Jag måste uppdatera annorlundasmycken snart..men jag drar mig för att redigera bilderna, men till helgen hoppas jag att det ska vara klart!

Så kolla in på söndag eftermiddag så ska det vara i sin ordning med nya smycken.



 
 
Ingen bild

Sophie

18 april 2007 23:20

Jag skulle behöva lite rosa smycken...

 
Ingen bild

Bergis

19 april 2007 08:37

Ja att komma tillbaka till jobbet efter lov brukar vara lite tufft, det är ofta mycket som väntar på en när man är tillbaka. Hoppas det går bra med samtalen och mötena, kör inte slut på dig gumman, ta´t klungt och andas i mellan åt. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards