Direktlänk till inlägg 12 juli 2007

Idag åker vi

Av P - 12 juli 2007 04:40

till Norrland sent ikväll. Vi är fyra personer som gasar iväg 100 mil i 740n och känner jag mig själv  så sover jag innan vi har korsat Dalälven.

Sen har jag samma problem som Anna..Hur ska man packa? Vädret kan skifta från tropiskvärme till snöstorm men jag lämnar nog hemma långfillingarna och skoteroverall finns hos mamma. Nä, ner med badutstyrseln, shorts,  klänningar och tights (dom kan man använda som långfillingar om det skulle krisa). Och vad ska man ta med för skor?

Måste tänka vad vi ska göra på vår semester i norr om packningen ska fungera. Sen ska pärlorna med och det upptar en väska, tänger, öglepinnar, wire och lite smått och gott. Sen får jag inte glömma kameran och mobilladdaren jo...böcker. Ska läsa Djävulen bär Prada och Lutherska badet. Sen icakassen med shampoo, krämer, smink och mediciner.

Huu..tur att vi åker ikväll så jag hinner packa allt det här...

 
 
Ingen bild

Bergis

12 juli 2007 10:24

Jag vet precis vad du menar. Jag mitt lilla klantarsel glömde jacka och här öser regnet ner. Vet inte om jag törs låna med mig mammas jacka, hon kan ju behöva den. vi får se vad det är för väder i morgon när jag åker hem, men enligt väderAnders på Fyran så ksa det vara lika dåligt väder hela helgen. Ha en skön resa. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards