Direktlänk till inlägg 14 juli 2007

Nu är vi

Av P - 14 juli 2007 13:03

i Norrland.Vi kom igår morse så vi hann en sväng på marknaden här i byn.Fint väder och det var roligt att träffa gamla bekanta. Rösten börjar sakta komma tillbaka och jag har fem nya myggbett. Idag har jag sovit till kl 12 och det var otroligt skönt..men jag känner mig lite smått stressad ändock.Det är underbart att vara på semester.

 
 
Ingen bild

Bergis

14 juli 2007 21:00

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?? HAr du sovit til 12? Shit alltså, måste vara lite av ett personligt rekord... Hoppas ni har det bra, och du gumman, det finns Mygga att köpa på apoteket. Ha det gött! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards