Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

**Tack Karin**

Av P - 15 oktober 2007 14:42

Tack Karin för en trevlig dag igår! Trevligt sällskap, god mat och shopping.

Jag bad Karin vara min personal shopper och igår bar det ut på stan. Det blev en massa provningar av alla sorters kläder. Tröjor, koftor och byxor så jag fick hem en hel del till garderoben. Karin vet min smak och har koll på vad som är inne så hon plockade ihop kläder som jag provade. Hon hittade en lång svart kofta som jag inte skulle ens titta åt och den var jättesnygg, ner i shoppingpåsen bums!

Behöver ni en personal shopper anlita Karin!

 
 
Ingen bild

Bergis

15 oktober 2007 21:52

Åh, det var precis vad du behövde. Skönt att du äntligen fått lite nya grejer att hänga in i garderoben. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av P - 23 maj 2009 04:09

Det var ett tag sen jag bloggade...Här händer mycket och ibland inget. Vi har haft kalas för lilla E och det avlöpte utan problem. Ballonger,tårta och en MASSA fina presenter. Hon blev dock superblyg när vi sjöng för henne så hon borrade in sitt ansi...

Av P - 13 maj 2009 19:54

Älskade lilla E blir 1 år idag ! Hurra Hurra! Jag tycker verkligen hon har vuxit till sig på 1 år! Gosebebisen min! ...

Av P - 12 maj 2009 08:59

I morgon är det en speciell dag och jag har svårt att sätta på pränt vad jag känner. Jag skrattar och gråter omvartannat och det är bara glädje och enormt mycket kärlek!   Tänk om man visste denna dag vad som skulle hända nästa dag. ...

Av P - 8 maj 2009 04:16

Morsdags erbjudande på utvalda smycken 6/5-6/6-2009 www.annorlundasmycken.se ...

Av P - 8 maj 2009 04:05

Här har man haft ont i munnen i onödan! När kära fästmannen kom hem så fick jag ett dunderpiller - inge mer ont och nu vet jag vad jag ska ta för piller....Natten har varit smärtfri och det tackar jag för....

Ovido - Quiz & Flashcards