Alla inlägg den 13 februari 2008

Av P - 13 februari 2008 15:26

Det känns som vår ute idag, nu är det bara fåglarnas kvitter som saknas. Jag har gått på halvfart härhemma idag och den oroliga nattsömnen har gjort att jag är seg och trött. Men jag har rensat kläder, kastat två tröjor och plockat ihop mer till mamma som hon ska få när vi ses.

Jag är jättesugen på att köpa nya vårkläder och nya skor och en snygg väska (!) därtill. Men alla mammakläder som jag har sett är hur fula som helst..säger bara ett ord, t ä l t. Måste hitta ett annat alternativ.....

Av P - 13 februari 2008 04:30

I nat t har jag sovit dåligt, verkligen dåligt. Stupade i säng innan åtta och då tyckte "spöket" att det var dags att vakna tydligen. Buffade och förde ett himlans liv i magen, kanske en nattuggla som sin pappa... Sen blev det varmt under täcket trots att jag hade tagit av mig alla kläder.Vända på täcket och vända på kudden otaliga gånger för att känna lite svalka.Sen började fotsulorna att klia så att jag nästan blev tokig, men på något sätt somnade jag. 

Upp på klosetten 2 gånger i mörkret utan glasögon och inga tända lampor (hittar dit utan att öppna ögonen nuförtiden).Vid halv fyra gav jag upp, så nu sitter jag här med en kopp kaffe och funderar vad som ska hända idag. 

J åker till Norrland imorgon för att jobba i 2 långa hemska veckor (kommer att längta ihjäl mig), så jag ska väl hjälpa honom att packa ikväll. Gillar inte att vara ensam hemma, men måste man arbeta så måste man.

Ovido - Quiz & Flashcards