Alla inlägg den 21 februari 2008

Av P - 21 februari 2008 06:51

Tyget på väggen vid spjälsängen verkar vara en bra idé. Gillar att man kan byta tyg och att det kan matcha övriga sovrummet.En mysig babyhörna !









Bild från: Vänta Barn - Amelia 2007

Av P - 21 februari 2008 06:17

Jag är ju inte så pysslig av mig och det avspeglar sig härhemma.

Men nu på morgonkvisten har jag planterat om lite blommor, mätt hur stor tygtavlan är ovanför bordet (ca 2,40m) är så jag kan köpa nytt tyg. Sen har jag plockat i och hur diskmaskinen. Och nu måste gardinerna upp i sovrummet, men jag tror inte att jag klarar det själv..så jag får vänta på att J kommer hem och hjälper mig, eller så gör jag det själv.

Sen ska jag sy påslakan och örngott till "spöket" med ett tyg som jag har hemma, gäller bara att ta fram symaskinen och strykjärnet. Ett projekt till helgen kanske.

Igår var jag barnvakt till Lilleman (som har feber, och är hemma från "dagis") och vi var så trötta så vi sov 10-12, gissa vem så snarkade högst!

Idag ska jag "barnvakta" igen från lunch till eftermiddag, leka, sova och äta står på agendan.

Ovido - Quiz & Flashcards