Alla inlägg den 22 februari 2008

Av P - 22 februari 2008 17:40

Nu är det bara en vecka kvar tills J kommer hem och det ska bli skönt. Saknar honom jättemycket just nu. Och nu är det helg och det är trist, blir nästan apatisk och vet inte vad jag ska göra fast jag har saker som jag borde göra som att städa tex. Men hur roligt är det att städa igentligen?


Av P - 22 februari 2008 05:50

Mina fotsulor gör mig tokig! Nu kliar det inte så mycket men jag har fått sår istället så att jag knappt kan ta normala steg när jag går. Har testat olika salvor men då bränner det som tusan så jag får spola av fötterna i duschen och istället tejpa där det är sår. Jag blir vansinnig på dessa fötter som nu behagar att svullna lite på kvällarna också. Händerna är mycket bättre men inte helt bra, smörja, smörja och på med bomullshandskarna.

Är en riktig torris.....

Ovido - Quiz & Flashcards