Alla inlägg den 7 mars 2008

Av P - 7 mars 2008 17:11

Lite städning innan helgen och då åker dammsugaren fram, förra fredagen fick jag ju hjälp av Anna, tack i efterskott.

Dammsuger i hallen och vad händer? Jo, en blomkruka åker i golvet (den skulle slängas) och visst vad bra att det händer när jag ändå städar så jag slipper ta fram allt igen. Suger upp jord och vad händer? Påsen är/blir full och vi har inga nya påsar hemma, pust...., vi som alltid brukar ha dammsugarpåsar hemma. Ner på golvet och plocka jord med plasthandskar, fram med moppen och det blir bara värre! Så jag får plocka jord med blött toapapper istället.

Nu måste jag vila på soffan innan J kommer hem och vi ska på kalajs hos JW, det vankas tydligen smörgåstårta, mums.

Av P - 7 mars 2008 10:43

Nu sitter jag och knåpar med lite smycken och jag hoppas jag kan lägga in lite nytt efter helgen.

I morgon kommer Marie/Sirlig hit och har pärlpysseldate med mig. Hon ska sova över till söndag och det ska bli jätteroligt !

Ovido - Quiz & Flashcards