Alla inlägg den 21 mars 2008

Av P - 21 mars 2008 12:13

Nu har jag bytt påse i dammsugaren så nu pågår städning..med lite paus såklart. Påskliljor, häxan och tuppen har fått komma fram. Skippar riset i år.

Ljuvligt att det luktar gott.

J har åkt till "farmen" med JW för att laga en bil, så jag får skrota härhemma ensam.

Av P - 21 mars 2008 03:41

Igår gjorde jag sista passet i skolan med de underbara eleverna. Vi var till kyrkan och lyssnade på den kristna berättelsen om påsken, väldigt bra och pedagogisk. Resten av eftermiddagen så påskpysslade vi och småpratade om vad vi skulle göra på lovet. När skoldan var slut så fick jag en tår i ögonvrån, det var lite "tufft" att säga hejdå och glad påsk denna gång. Men jag ska snart vikariera i klassen igen.

Nu är det påsklov!

Ovido - Quiz & Flashcards