Alla inlägg den 7 april 2008

Av P - 7 april 2008 19:41

Rotade i byrålådan efter ett papper och där hittar jag en börs med 200 kr i. Öppnade sen det blåa plastiga kuvertet och gissa,  jag får betala lite över 600 kr till staten. Jag som nästan alltid får tillbaka skattepengar..nåja bara att betala och vara glad. 

Imorgon vid 14 tiden landar J och kommer äntligen hem!

Som jag har saknat honom...

Av P - 7 april 2008 03:31

Min gamla chef har fått sparken/kicken/foten/blivit av med jobbet. Jag visste innerst inne, när jag blev orättvist behandlad, att det kommer att slå tillbaka en dag..och nu har det hänt. Jag var tydligen inte den enda som blivit behandlad på detta sätt, men det var inte orsaken till att jobbet nu är utannonserat utan något helt annat, något mer greppbart.

Det känns som en upprättelse utan att jag har fått en ursäkt, men nu vet alla att jag inte överdrev och att alla tårar och all frustration var sanna.

Nu börjar en tuff tid för denna chef, lån på villan och bilen ska betalas och framförallt ska denna person söka nytt jobb ( inte som chef får man hoppas) och det kommer bli svårt. Jag önskar lycka till i arbetssökandet och lämnar detta ordspråk.

”What goes around comes around” 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards