Alla inlägg den 27 april 2008

Av P - 27 april 2008 04:48

Igår var jag på Annas möhippa och det var jättekul. Vi överraskade henne hemma på morgonen med champange och mckläder. Hennes första kommentar när hon kom ut ur duschen och såg mig var:

MEN VAD FAN JAG ÄR JU NAKEN!!!

Sen fick hon på sig lite kläder och åkte motorcykel runt i Uppsala medans vi begav oss ner på stan och danscentret. Där skulle vi lära oss lite dans från Annas favoritfilm Dirty Dancing, gissa vilka moves hon besitter "skaka rumpan". Efter svettigt danspass mot Norrlands nation för god lunch och singstar. Sen begav sig Anna och brudtärnan på ansiktsbehandling och korsettprovning och vi andra kunde pusta ut med lite mjukglass i det strålande vädret. Sen mot inspelningsstudion där det blev mer skumpa och Anna fick sjunga Fångad av en stormvind på cd.

Mot Norrlands nation igen och lite mer bubbel, ost och kex och såklart frågor om den blivande brudgummen. Efter detta så gick sällskapet till en restaurang och åt god middag (jag min tjockis åkte hem) och jag hoppas att de sen gick ut och dansade hela natten lång på Flustret för att sen ta taxi hem..

Hoppas du hade prinsesskronan på huvudet hela natten lång Anna och att du tyckte om din möhippa!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards