Alla inlägg den 26 april 2008

Av P - 26 april 2008 07:00

Mina blodvärden var inte bra, så det var tur att jag tog de där proverna men nu måste jag äta mer tabletter så att jag bli piggare och så att spöket ska må bra i magen. Känns som att jag inte gör något annan än äter olika medikamenter nuförtiden. Känns inte helt ok,men vad gör man inte för bebisen. Annars är det stelrygg och sammandragningar som gäller nu men när jag ser magen och att det är gymnastik därinne kan jag bara skratta och fälla några tårar och då försvinner allt ont.



Av P - 26 april 2008 04:48

Igår hälsade jag på kusin Sophie och hennes familj och fick för första gången träffa lilla Olle.Sicken liten goding bebis! Hur söt som helst ! Jag hade kunna ta med honom hem och bara gosa, så gullig och luktade gott gjorde han också.

När jag kom hem på kvällen slocknade jag i soffan och J fick leda mig i säng.

Det är tufft att resa till Stockholm med stor mage och sammandragningar.

Tack för en bra dag, supergod middag och skjutsen till tåget!


Ovido - Quiz & Flashcards