Alla inlägg under januari 2007

Av P - 22 januari 2007 18:57

Oj vad det har hänt saker idag!Fick vikariera på en särskola, jätteroligt och ska jag dit imorgon så blir det bad så jag har packat rygga ifall att.Sen kom det ljuvliga sötvattenspärlor i ett grönt paket, så jag har spenderat eftermiddan med att sortera och planera ett halsband som jag ska göra när alla saker kommer. Just nu har jag en massa halvfärdiga örhängen då jag saknar krokar i sterlingsilver, men jag tror att de kommer imorron..hoppas...Snön ligger kvar ännu och det är lite halvkyligt ute, men vore denna temperatur i Kiruna så skulle det vara vårvinter...

Av P - 21 januari 2007 05:48

Jisses vad mycket snö det har kommit under natten. Var tvungen och gå ut på balkongen och känna på dess konsistens.Riktig kramsnö var det, så det är väl borta till kvällen eller imorgon skulle jag tro.Idag jobbar J och det är tråkigt att han måste åka alla mil till arbetet, så jag hade tänkt spendera dagen med att dona här hemma och promenera till apoteket.

Av P - 19 januari 2007 19:53

Äntligen är min hemsida klar!!!!!!www.annorlundasmycken.seVälkommen in och kika lite.

Av P - 18 januari 2007 16:09

Igår åt jag och J på ett grekiskt hak här i kvarteret,förätt och varmrätt.Det var smaskigt med grillspett mumsNär vi promenderade hem föll det stoora snöflingor och jag sa Nu är vintern här!, men icke det.Idag var ALLT borta.Idag har jag vikarierat i en åk 4 och ska göra det i morron med, roligt är det.Hemsidan bör fungera i helgen när vi har finslipat den, det ska bli så spännande!Till "Gumman":Ha ha, du är mycket lustig du!

Av P - 17 januari 2007 10:11

Idag är det 9 år sedan vi bestämde oss för att det skulle vara vi två tillsammans. År som har inneburit mycket kärlek men också stunder av frustration och många tårar samt snarkningar på natten såklart.På julafton åt vi gröt och jag hoppades att antingen jag eller J skulle hitta mandeln så att det blir ett frieri och ett bröllop i Las Vegashttp://www.alittlewhitechapel.com/Men ingen mandel fann vi.....Nåväl..som jag brukar säga det kommer när det kommer

Av P - 16 januari 2007 18:28

Huu, idag steg jag upp kl 05 för att hinna duscha och kolla mailen innan arbetets start kl 06.30.Sen skulle jag vara smart..ojoo...värmde gammalt kaffe i micron. Tvii vale vad äckligt det var!, händan efter ska jag fortsätta värma gammalt kaffe i perkulatorn som jag brukar göra.Efter jobbet gick jag på stan en sväng och skulle titta på underkläder..oooo, ska man ha ett rep mellan skinkorna nuförtiden? Sen det här med bysthållare..finns i diverse storlekar, men tänker de på oss med vändstekta ägg?Nedå...., sen är det så hiskeligt mycket fyllning i dessa bysthållare.Kom hem utan underkläder..Sen har jag snickrat på hemsidan, jag tror den har premiär i slutet av veckan..om jag hinner.Sen har jag fått arbete på en skola torsdag till fredag!Mamma..om du läser detta...., du ser att det löser sig.Ps.Jag älskar dig

Av P - 15 januari 2007 11:35

1.Boka tvättstuga (ej gjort)2.Handla krokar(ej gjort)3.Plocka ur diskmaskinen (gjort)4.Dammsuga(ej gjort)5.Sätta upp fondtyget på väggen(ej gjort)6.Städa pysselbordet,kreativ helg(ej gjort) 7.Söka arbete( tre arbetsplatser har velat ha mig)8.Räkna om jag har råd att handla på Continenta när lönen kommer.(har inte räknat, men jag måste ha öglepinnar!)9.Sätta fart på min hemsida,J är hemma idag så vi ska hjälpas åt (den är snart klar)10.Äta gott (gjort)11.Se på televisionen (snart)12 Sova kl 22 (bara några timmar kvar)

Av P - 14 januari 2007 09:58

Åh vilken disk som väntade på köksbänken i morse.Vi hade middagsbesök av E och K. Vi åt och drack gott, riktigt trevligt trots att jag började gäspa vid 22 snåret (somvanligt).Men som tur har vi diskmaskin så det var lätt att röja i köket.Sen passade jag på att storstäda, tillochmed bakom spisen.Det var inte najs.... Men nu är det rent....Sen har jag lagt upp en auktion Tradera

Ovido - Quiz & Flashcards