Alla inlägg under januari 2007

Av P - 6 januari 2007 05:42

God morgon..varför heter det så? Är det kanske gott att vakna?Nåväl, för mig är det normalt att vara vaken denna arla stund, brukar vakna av mig själv men igår satte jag klockan på 05.30 och vaknade till det hiskeligt liv från mobilen.Tvätta är inte kul.

Av P - 5 januari 2007 07:54

Efter att ha bott i studentlägenhet i 7 år så fick vi en hyreslägenhet.Lyckan var total bland alla flyttkartonger, vi ska äntligen flytta och börja på ny kula! Vårt andra hem tillsammans. Men när sista flyttlasset gick så blev jag sentimental..tänk så mycket vi upplevt i denna lägenhet.Men nu är det dags att boa in sig i den nya lägenheten som har varit vårt hem sen augusti. Tavlor ska upp och nya möbler ska inhandlas.Det är skönt att det är ett nytt år!

Av P - 5 januari 2007 07:45

Oj...då har man börjat blogga. Det var väl på tiden tänker många, men jag har var lite upptagen med annat den senaste tiden. Typ jobba och pärla...Men nu börjar resan i cyberrymden..Wish me good luck.....Oj igen, vilket tråkigt bloggnamn man har... Undra om det går att ordna? Hmm, ska tänka på saken....Föreslag tack!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards