Alla inlägg under juni 2007

Av P - 24 juni 2007 06:26

Lyssna

En otroligt bra sångerska , vilken röst!

Not having a child does not make me no less than a woman.

Cause I’ve got so much love to give… So much unwanted kids.

Say all you want about me. Try to ruin me reputation.

I still have got so much love to give... So much unwanted kids.}

Lady Saw

Av P - 24 juni 2007 05:31

ett 3 årskalas igår.Det känns jättetråkigt men när man har migrän så har man.Det känns mycket bättre idag.

Midsommarafton firades hos M på landet, sill, potatis, gubbröra, viltsvin, laxspett och en underbar marängtårta med jordgubbar *mums*. Efter maten hade vi sexkamp och det var roligt men tyvärr vann jag inget pris.Efter sexkampen så spelade vi kubb och mitt lag vann ( var det svårt att pricka rätt i mörkret JW?).

Älskling, börjar inte fiskarna ta slut nu? Det gör ingenting om du kommer hem tidigare, kram på dig.

Av P - 23 juni 2007 16:51

har jag haft migrän, så jag har sovit bort hela dagen.Man blir allt lite smålullig av tabletterna...

Av P - 22 juni 2007 05:25

Idag är det midsommarafton och vädret vid den här tiden på dygnet ser dystert ut. Midsommarafton ska jag vara hemma och bara mysa själv.Köpa lite godis och se en film, Luther med Joseph Fiennes,  som jag har lånat av pappa. Jag orkar inte gå på festligheter, så jag är en tråkig människa men jag måste ladda batterierna som är totalt utladdade just nu.

Trött, trött, sova och sova.

Imorgon ska jag dock på 3 årskalas då Max fyller år, det blir roligt då jag inte har träffat familjen på jättelänge.

Uppdaterat AnnorlundaSmycken , så kika gärna in.

Bjuder på en midsommarstång, det är ju ändå middsommarafton


J, när kommer du hem? Saknar dig.

Av P - 20 juni 2007 04:52

Igår skrev jag in mig på arbetsförmedlingen.

Kvinnan: Imorgon är det söka jobbkurs kl 09.15 till kl 11.

Jag: Men jag gick ju en sån förra året.

Kvinnan:Ja, men det kan ju ha hänt något nytt.

Jag:Jaha, då får jag väl gå då!

Det ska bli väldigt spännande att se vad som är nytt på sökajobb fronten! Räcker det inte att jag har varit på en tidigare? Nää då,arbetsförmedlingen bedriver överförmynderi anser jag. Ge stöd åt arbetslösa istället för att hålla meningslösa kurser. Sen är grejen att om man inte dyker upp på deras möten mm så kan de stänga av en från a-kassan, vilket inte är roligt. Så man ska stå med mössan i handen och bocka och tacka för att de förbarmar sig över en med en massa kurser hur man söker jobb. Tror de att man är inkompetent eller vad?


Uppdatering 24/6: Jo, kursen hade samma upplägg som förra året det är skrattretande verkligen. Kvinnan som höll i kursen är en mamma till en gammal elev till mig och hon bara skrattade när jag pratade med henne.


Kvinnan: Jasså, är du här igen?

Jag: *fniss, fniss*, ja du vet.....

Kvinnan: Ja, jag vet.....*fniss, fniss*

Av P - 18 juni 2007 08:18

Bilder från IKEA, Potterybarn och Svenskt Tenn

Av P - 18 juni 2007 07:16

Det finns tre stycken Jonas i bekantskapskretsen. Min JE, JH och JW. Ibland när man skriver i bloggen och när tex två stycken är med i samma mening kan det bli förvirrande, vem är vem och hur? Det blir också konstigt när man ska prata om dem, så jag brukar använda mig av deras efternamn så att man kan urskilja dem. Hur roligt är det egentligen att bli tilltalad med sitt efternamn? Min J brukar dock lystra till gubben, älskling och hans förnamn givetvist. Mina smeknamn som jag har fått av honom ska vi inte ens nämna, vissa är söta och goa och när jag är sur så är de mindre trevliga enligt mig, fast han säger dem med glimten i ögat såklart, så det är inte så farligt och hemskt.

Av P - 18 juni 2007 04:27

Nu har J åkt, han och J tog tåget igår eftermiddag upp till Norrland. Huuu, jag saknar honom redan, tiden brukar gå så sakta när han inte är här. När jag pratade med honom vid 21.20 så satt de i kupén och gjorde fiskeflugor! Snacka om att ta med sitt pyssel vart man än går och åker.Fast jag hade nog tagit med mina pärlor och pärlat på tåget.

Så älskling, vi är nog rätt lika ändå!


Ovido - Quiz & Flashcards